Page 16

November 12th, 2015, 9:14 am

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply HikiAoi, November 12th, 2015, 9:14 am

these two im just-

Reply Advertisement, August 23rd, 2017, 4:18 pm

User's Comments:

Reply Malla, November 12th, 2015, 9:15 am

Ohmigod the last panel tho <3

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:25 am

@Malla: aaaaomfyes

Reply estrachan, November 12th, 2015, 10:50 am

I dont know who is the cutest XD

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:12 am

@estrachan: omg my struggle XD

Reply natta0202, November 12th, 2015, 1:37 pm

That face in the last panel is so adorable!!! X3333
I'm liking this comic so far, it's really cute! ^w^

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:12 am

@natta0202: aaahh that really makes me happy tysm-!//

Reply ecstacywolf, November 12th, 2015, 1:44 pm

i know his feeling. this is exactly what it was like for me in AT&T once..this guy. kept staring at me a table away. we stared at eachother for hours while we got served by the employees. it was crazy. he was cute

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:31 am

@ecstacywolf: omg that sounds cute too//

Reply martathecat102, November 12th, 2015, 3:14 pm

omg last panel isso precious

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:27 am

@martathecat102: /puts it in your pocket/ s shh

Reply CuteMissyCat, November 14th, 2015, 4:43 pm

love the updates! <3

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:28 am

@CuteMissyCat: uwaatyyy///////

Reply Strange_Fox46, November 17th, 2015, 8:35 pm

haha~
*INTERNAL SCREAMING*
XD

Reply HikiAoi, November 19th, 2015, 8:34 am

@Strange_Fox46: haha yesss//ihadsomuchfunwiththispagelmao/

Reply hamelenolilo7, November 19th, 2015, 12:41 pm

Ooooohw :3 Your drawings are sooo cute! I can't wait for another page :3

Reply HikiAoi, November 20th, 2015, 8:38 am

@hamelenolilo7: asdf thaNK YOU-! ive been trying to not make it look so sketchy lmao

Reply CrazyaNinja, November 26th, 2015, 2:15 pm

The ghost on his t-shirt kind of reminds me of Napstablook.

Reply HikiAoi, November 28th, 2015, 7:59 am

@CrazyaNinja: AH! I was actually thinking about napstablook when i designed it-! imgladyounoticedlmao/////

Post A Comment